پشتیبانی پرنس ، زعفران ، اونس
چنانچه با هر گونه پرسش و ابهامی در هنگام کار، عملکرد یا نصب نرم افزارهای حسابداری پژواک مواجه هستید، خدمات پشتیبانی و راهنمایی تلفنی کلیه نرم افزارهای شرکت پژواک ، پرنس، زعفران و اونس رایگان بوده و در بازه زمانی 400 روزه پس از خرید یا فعالسازی می توانید با شماره های دفتر مرکزی تولید در شیراز تماس حاصل فرمایید.
کلیه این خدمات برای قفل های فعال انجام می شوند و قفل های غیر فعال لازمست پیش از دریافت هرگونه خدمات، فعال شوند.
نصب ، آموزش و پشتیبانی نرم افزار پرنس ، اونس و زعفران پژواک
نصب اولیه و آموزش کامل به همراه فیلم آموزشی به انضمام یک ساعت اتصال به سیستم نرم افزاری و پاسخ به پرسش های مشتریان محترم پرنس، در خصوص گزارش گیری، درج هر نوع فاکتور، تعریف کاربر و درج جزییات مالی و حسابداری در سیستم در بازه زمانی 15 روز پس از خرید و فعالسازی قفل سخت افزاری رایگان بوده و هر نوع مشکل و ابهامی در خصوص کار با نرم افزار های پرنس ، اونس و زعفران در این مدت با راهنمایی همکاران محترم پژواک برطرف می شود.
لطفا پرسش و پیشنهادات خود در خصوص پشتیبانی نرم افزار مالی و حسابداری پرنس را در بخش دیدگاه های همین مطلب با ما در میان بگذارید و برای تماس با واحد پشتیبانی پرنس می توانید با شماره های زیر با ما تماس حاصل نمایید؛
شماره تماس دفتر مرکزی تولید شیراز
(دفتر مرکزی نمایندگی نرم افزار پژواک در ایران)
91007797_071
داخلی 1 : واحد فروش پژواک
داخلی 2 : واحد پشتیبانی (اونس، پرنس، زعفران)
داخلی 400 : واحد فعالسازی نرم افزار
داخلی 3000 : مدیریت واحد پشتیبانی (یک شنبه تا پنج شنبه، 9 الی 13)
نرم افزار پرنس ، نرم افزار پرنس پژواک ، نرم افزار پرنس شیراز ، نرم افزار پرنس برای اندروید ، نرم افزار پرنس آموزش ، نرم افزار پرنس زعفران ، پشتیبانی پرنس شیراز ، پشتیبانی حسابداری پرنس ، پشتیبانی نرم افزار حسابداری پرنس شیراز ، پشتیبانی نرم افزار پرنس تهران ، پشتیبانی نرم افزار پرنس ، پشتیبانی زعفران ، نرم افزار اونس پژواک ، نرم افزار اونس پژواک
یک نظر
تعقيب: دارایی های غیرجاری در حسابداری و ترازنامه، یک تعریف کوتاه و مختصر