به شکل های مختلف می توانید ثبت کنید.
پاسخ سوال اول:
1. ثبت هزینه
2. تعریف کالا و مواد اولیه -> نوع آن را به دارایی های ثابت تغییر دهید.
پاسخ سوال دوم:
1. مواد مصرفی را در قسمت زعفران -> کالا و مواد اولیه تعریف کنید. سپس در قسمت تعریف غذاها وارد بخش فرمول تولید شوید و مواد مصرفی مربوط به آن غذا را وارد کنید این طوری با فروش اون محصول برنامه به طور خودکار از انبار از موجودی مواد مصرف شده کم خواهد کرد.
2. حتی می توان با ثبت ضایعات کالا مواد مصرفی را به طور دستی وارد کنید و از انبار کاسته می شود!
پیشنهاد می شود کارتان را با سند افتتاحیه شروع کنید. موفق باشید.
- مجید ابراهیمی به 8 ماه قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما