نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای (چند شعبه ای)

نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای (چند شعبه ای) ، یکی از بهترین نرم افزار های مجموعه پژواک است که برای مدیریت و یکپارچه سازی اطلاعات حسابداری یک فروشگاه زنجیره ای که شامل فروشگاه مرکزی و شعبه های مختلف آن فروشگاه زنجیره ای می باشد طراحی شده است.

هنگامی که مجموعه شما دارای چندین شعبه باشد، مدیریت عملیات های مالی، حسابداری، تعریف و ویرایش اطلاعات کالاها و مدیریت مشتریان امری بسیار پیچیده و زمانبر است و برای انجام این فعالیت ها به چندین نیروی انسانی نیاز دارید. بنابراین وجود یک نرم افزار حسابداری برای مدیریت این فروشگاه زنجیره ای امری ضروری محسوب می شود و علاوه بر تسریع فرایند های فروش، مدیران فروشگاه ها احاطه کاملی به کلیه مجموعه های تحت مدیریت خود دارند و کوچک ترین جزئیاتی از چشم آنان مخفی نخواهد ماند که این امر می تواند در طراحی استراتژی های فروش و مدیریتی کمک شایانی برای مدیران باشد.

قیمت نرم افزار فروشگاه زنجیره ای

قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای (چند شعبه ای) که شامل یک نسخه نرم افزار برای فروشگاه مرکزی با امکان ایجاد 5 شعبه مختلف به صورت پیش فرض در حال حاضر 84،000،000 تومان می باشد و در صورتی که به بیش از 5 شعبه نیاز داشته باشید میتوانید با پرداخت 10،000،000 تومان به ازای هر شعبه اضافه مورد نیاز، آن را تهیه و به فروشگاه خود اضافه نمایید. همچنین مجموع تعداد شعبه هایی که می توانید به این نرم افزار متصل نمایید درحالت کلی تا حداکثر 25 شعبه می باشد.

مدیریت مشتریان در نرم افزار فروشگاه زنجیره ای

مشتریان با ارزش ترین دارایی های مربوط به هر کسب و کار هستند. با استفاده از این نرم افزار حسابداری فروشگاه زنجیره ای می توانید اطلاعات مشتریان مجموعه تان را در سطح شعب مختلف به صورت یکپارچه حفظ کنید. در صورت مراجعه مشتری به یک شعبه و خرید از آن، می توانید با دریافت شماره موبایل یا کد ملی مشترک در شعب دیگر وی را شناسایی نمایید و نیاز به دریافت و ثبت مجدد اطلاعات نیست.  و از طرفی مشتری با مراجعه به هر شعبه می تواند از مزیت های اشتراک خود (با توجه به خریدهای گذشته اش) بهره مند شود. با توجه به این موضوع شما از هر شعبه ای میتوانید اقدام به جذب مشتری و ثبت اطلاعات آن نمایید و از طریق تمامی شعب در مکان های مختلف به اطلاعات آن مشتری دسترسی داشته باشید.

گزارش گیری در نرم افزار فروشگاه زنجیره ای

از مهم ترین قابلیت ها در سیستم متمرکز و یکپارچه در فروشگاه های زنجیره ای، تجمیع اطلاعات و گزارشات در مرکز و قابلیت بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق آن هاست که این توانایی با در اختیار گذاشتن ده ها گزارش پیاده سازی شده است. با استفاده از این گزارشات مدیران می توانند علاوه بر بررسی تجمیعی اطلاعات و شناسایی عملکرد کل مجموعه، تک تک شعب را نیز به صورت تفکیک شده بررسی نمایند و به طور کامل تر حتی می توانند عملکرد شعب را با یکدیگر مقایسه نمایند. همچنین اطلاعات مورد نیاز از شعب به تفکیک و در لحظه به فروشگاه مرکزی ارسال می گردد و در هر لحظه امکان گزارش گیری از اطلاعات دریافت شده از شعب به صورت تفکیکی ، تجمیعی و مقایسه ای وجود دارد.

برخی از دستاورد های این نرم افزار فروشگاه زنجیره ای برای مدیران:

سرعت و سهولت بالا در دسترسی به اطلاعات شعب زیر مجموعه

دریافت گزارش های تجمیعی در سریعترین زمان ممکن

اطمینان بالا به گزارشات دریافتی (عدم دستکاری در گزارشات و دریافت اطلاعات ناقص)

تسریع در اعمال تغییر قیمت ها در شعب مختلف

ایجاد باشگاه مشتریان و دسترسی به اطلاعات مشتریان تمامی شعب و برخی امکانات جهت مدیریت مشتریان مانند:

1-تعریف نامحدود مشتریان

2-امکان سطح بندی مشتریان بر مبنای حجم خرید

3-امکان تعیین درصد تخفیف

4-مشاهده سوابق خرید و تحلیل رفتار مشتریان

5-ارتباط با مشتریان از طریق پنل ارسال پیامک

6-ارائه کوپن تخفیف، کارت هدیه، بن کارت و …

بهبود تصمیم گیری مدیران، براساس اطلاعات دقیق دریافتی از شعب

نظارت و مدیرت بر عملکرد شعب مختلف و جلوگیری از بی نظمی

کاهش هزینه های سربار

امکان مدیریت و محدودسازی دسترسی به اطلاعات در شعبه های انتخابی توسط مدیریت به صورت آنی

یکپارچه سازی اطلاعات و مدیریت جامع شعب با هزینه مناسب

امنیت بالا در نگهداری داده ها (پشتیبان گیری منظم و سریع)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *