نرم افزار حسابداری تالار مجالس (پردیس)

نرم افزار حسابداری تالار مجالس (پردیس) یک نرم افزار کاملا منحصر به فرد و میتوان گفت بهترین نرم افزار تالار مجالس می باشد که به صورت اختصاصی جهت باغ و تالار مجالس، تشریفات، مراسمات، جشن ها و تالار عروسی طراحی شده است.

کمتر نرم افزار تخصصی به زبان فارسی در این حوزه موجود است و نرم افزار پردیس با در نظر گرفتن همه درخواست ها و مدت ها کار کارشناسی انجام شده در خصوص نیازسنجی و طراحی ،پاسخ به همه نیازها و درخواست ها، پیاده سازی شده است.

از ابتدای مراجعه صاحب مراسم به یک تشریفات و بررسی تقویم زمان مراسم تا پایان مراسم و خروج همه مدعوین از تالار ،تمام امور توسط نرم افزار مدیریت می شود.تمام مناسبت ها در تقویم طراحی شده توسط نرم افزار از ابتدا تا انتهای سال درج شده است.

معمولا قیمت ها بر اساس تاریخ های خاص تعریف می شوند. تاریخ های رزرو شده در این تقویم با همه جزئیات مشخص است و از هم پوشانی تاریخ ها پرهیز می گردد.

کلیه منوها و همچنین سایر سرویس های قابل ارائه، در نرم افزار تعریف می گردد و تعداد مهمان در مراسم رزرو شده در یک تاریخ خاص و درج شده در تقویم را می توان مشخص نمود.

سرویس های اضافه مانند شمع آرایی و یا گل آرایی و یا تزئینات خاص و … و تعداد میزبان (گارسون ها) و سایر خدمات مانند گروه موسیقی ،آتش بازی ،شعبده بازی و … در نرم افزار قابل اضافه شدن و مدیریت می باشد.

امکان برگزاری مجلس و همچنین وسایل مورد نیاز که بعضاً ممکن است که لازم به کرایه شود تا از آن در مراسم استفاده شود همه در نرم افزار قابل ثبت و مدیریت می باشند و در نهایت با در نظر گرفتن همه جزئیات ،قرارداد توسط نرم افزار طراحی،ثبت و چاپ می گردد و در اختیار طرفین جهت امضاء قرار می گیرد.

با ثبت قرارداد توسط سیستم ،بسیاری از امور به صورت اتوماتیک و پیوسته مدیریت می شود و کار به صورت مکانیزه انجام می گردد.

می توان زمان و تاریخ مراسم را بر اساس تعداد مهمان در سیستم ثبت نمود و مقدار و زمان پخت مواد غذایی را به آشپزخانه ارائه نمود.

امکان مشخص کردن خدمه برای انجام امور محوله در تاریخ مورد نظر و محاسبه حقوق و دستمزد آن ها به راحتی در نرم افزار قابل پیاده سازی می باشد.

می توان که مدیریت کرایه وسایل و هزینه و مبلغ کرایه و سایر امورمالی،همچنین هزینه استهلاکات و ضایعات مراسم را توسط نرم افزار ثبت و محاسبه نمود و در نهایت می توان سود عاید از هر مراسم را مشخص نمود و هیچ چیز حتی کوچک ترین موارد از نظر دور نمی ماند.

مدیریت انبار کالاها و همچنین مدیریت انبار آشپزخانه توسط سیستم کنترل می گردد و پس از برگزاری هر مراسم می توان که با مغایرت گیری از مفقود شدن اشیاءجلوگیری نمود.

ثبت کلیه دریافت ها و پرداخت ها در سیستم و مدیریت صندوق و چک های دریافتی از مراسم و چک های پرداختی به طرف حساب های مختلف .

در نرم افزار حساب بیعانه ها مشخص و طرف حساب های مجموعه هرکدام دارای یک سرفصل حساب اشخاص منحصر به فرد بوده که می توان به دقت حسابرسی آن ها در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

با استفاده از ویژگی حقوق و دستمزد در نرم افزار می توان فرمول های متعدد برای عامل های حقوقی کارگران و پرسنل تعریف نموده و به صورت روزانه و یا حقوق ثابت ماهانه و یا هر فرمول دیگری ،پارامترهای حقوقی را مشخص و اضافات و کسورات آن را تعریف و با صدور فیش حقوقی ،حقوق را محاسبه و پرداخت نمود.

سود،زیان،هزینه،درآمد با همه جزئیات لازم به دقت و سرعت توسط نرم افزار محاسبه و اعلام می گردد.

با توجه به اینکه صنف تشریفات مجالس حرفه ای با سلایق متفاوت می باشد ،در صورت وجود مدیریت مالی و هماهنگ کننده کارها ،بسیار به سودآوری مجموعه کمک می کن و همچنین در روند برگزاری مراسم و نظم حاکم بر آن تاثیر کاملا به سزایی دارد.

نرم افزار پردیس محصول شرکت مهندسی نرم افزار پژواک می تواند که نظم و انظبات را در کنار مدیریت شما به مراسم های برگزار شده اهدا کند و عملا با مکانیزه شدن مجموعه بسیاری از هزینه ها کاهش یافته و سودآوری بیشتری را به ارمغان می اورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *