رفتن به مطلب

پنل ارسال پیامک


admin
 اشتراک گذاری

ارسال های توصیه شده

پنل ارسال پیامک

>>>پنل ارسال پیامک چیست و چه امکاناتی دارد؟<<<
اگر بخواهید در مقیاس بالا مثلا برای همه افراد حاضر در یک منطقه جغرافیایی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، قطعا نمی توانید با یک گوشی موبایل پیامک بفرستید چون شماره موبایل افراد را ندارید و حتما اطلاع دارید که اگر روزانه با موبایلتان به تعداد زیاد پیامک ارسال کنید سیمکارت شما مسدود می شود بنابرین اگر بخواهید به 100 هزار نفر پیامک ارسال کنید حدودا 3 ماه طول می کشد تا به کل شماره ها پیامک ارسال کنید. (به فرض اینکه شما بانک شماره موبایل را داشته باشید.)
پنل اس ام اس به شما کمک می کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس زیاد پیامک انبوه ارسال کنید در ضمن دیگر نیازی نیست شماره موبایل ها را خودتان جمع آوری کنید، در سامانه پیام کوتاه بانک شماره موبایل ها جمع آوری و طبقه بندی شده است و شما فقط با انتخاب نوع دسته بندی می توانید به مخاطبتان مورد نظرتان پیامک ارسال کنید.

پنل ارسال پیامک شرکت پژواک از همه لحاظ (صداقت در تعرفه ها، صحت و سرعت عملکرد، بانک اطلاعاتی و خدمات متنوع) سرآمد شرکتهای مطرح ارائه دهنده خدمات در این حوزه است

شخصی که پنل ارسال پیامک را خریداری میکند به ایشان نام کاربری و پسوردی جهت ورود به سایت
http://smspejvaklogin.ir
http://smspejvaklogin.com
داده میشود.

1.jpg.566d453d600967bea4e7fdf423e37af1.jpg
  • همانطور که در تصویر فوق مشاهده میکنید قبل از خرید، میتوانید با نام کاربری "مدیر" و رمز عبور "1" بصورت نمایشی وارد سایت شوید و امکانات موجود را مشاهده کنید
  • جهت خرید پنل تبلیغاتی باید 1- مشخصات شناسنامه ای خود و 2- تصویری از پشت و روی کارت ملی خود و 3- کد پستی و 4- آدرس محل سکونت خود را در اختیار شرکت قرار دهید
  • در این پنل شما میتوانید پیامک های موردی، گروهی، انبوه از فایل اکسل، انبوه از فایل تکست، انبوه از نقشه، انبوه بوسیله آنتن بی تی اس، انبوه از طریق کد پستی، انبوه مشاغل و غیره را ارسال کنید
  • میتوانید پیامک ها را در تاریخ و ساعت خاصی ارسال کنید
  • جهت ارسال پیامک باید پنل خود را شارژ کنید که این کار از طریق همین پنل بصورت آنلاین انجام میشود
  • جهت استفاده از خدمات نقشه باید با ادرسی که پسوند com دارد وارد سایت شوید. ( http://smspejvaklogin.com )
  • در پنل های تبلیغاتی اگر گیرنده، خط خود را در لیست غیر فعال تبلیغات مخابرات قرار داده باشد هزینه ای از شارژ شما کسر نخواهد شد.




فرق خط خدماتی و خط تبلیغاتی در پنل ارسال پیامک چیست؟
ویژگی های خط تبلیغاتی:

  • ارسال سریع بدون نیاز به چک شدن در مخابرات
  • امکان ارسال انواع متنوع پیامک ها از قبیل تبلیغاتی، تبریک، اطلاع رسانی، معرفی محصول و برند و غیره
  • ارسال از سرور 5000 که یکی از بهترین پیش شماره های تبلیغاتی است
  • امکان انتخاب شش شماره آخر توسط خریدار (که البته شامل هزینه بیشتر میگردد)
  • کسانی که خط خود را جهت تبلیغات مسدود کرده اند این نوع پیامک ها را دریافت نمیکنند
  • در پنل های تبلیغاتی اگر گیرنده، خط خود را در لیست غیر فعال تبلیغات مخابرات قرار داده باشد هزینه ای از شارژ شما کسر نخواهد شد.




ویژگی های خط خدماتی:

  • ارسال به همه خطوط حتی خطوطی که تبلیغات خود را مسدود کرده اند
  • ارسال با سرور 3000 که یکی از بهترین خطوط خدماتی است
  • هنگام خرید این خط از خریدار تعهد نامه کتبی گرفته میشود
  • متن پیام ها قبل از ارسال توسط اپراتور چک میشود
  • بوسیله هوش مصنوعی پیامک های تبلیغاتی شناسایی میشود و خط پس از اطلاع رسانی مسدود میگردد

>>>کار با قسمت های پرکاربرد پنل پیامک پژواک<<<

وقتی وارد پنل می شوید در سمت راست خود چندین منوی کشویی وجود دارد. این منوها همه امکانات پنل را در خود جای داده اند اما برای سهولت کار کاربران، در قسمت بالا و پایین صفحه نیز گزینه های پرکاربرد بصورت میانبر قرار داده شده است.

  • شارژ اعتبار


در بالای صفحه سمت چپ این گزینه وجود دارد که بصورت آنلاین میتوانید اعتبار خود را افزایش دهید

  • گروه بندی مخاطبین


می توانید لیست مخاطبین خود را در گروه های مختلف و متنوع وارد کنید. این کار از منوی "دفتر تلفن" امکانپذیر است
در قسمت "گروه ها" نام گروه را وارد کنید و از قسمت های "افزودن شماره جدید" یا "افزودن بازه ای شماره" یا "افزودن گروهی شماره" یا "افزودن از فایل اکسل " لیست شماره تلفن ها را وارد کنید.
جهت مدیریت شماره ها و گرو ها نیز میتوانید از گزینه "لیست شماره ها" استفاده کنید

  • ارسال پیامک


میتوانید از گزینه "مدیریت ارسال های اطلاعاتی" پیامک های خود را ارسال کنید.
ارسال موردی: می توانید شماره های گیرنده را یکی یکی وارد کنید و پس از وارد کردن متن آنها را ارسال کنید و یا تنظیم کنید که در تاریخ و ساعت خاصی ارسال شود.
ارسال گروهی: میتوانید به گروه هایی که قبلا ایجاد کرده اید متن مورد نظر خود را ارسال کنید.
ارسال از Text : میتوانید از یک فایل متنی تکست شماره ها را کپی کنید و در این صفحه پیست کنید
ارسال از فایل Excel : میتوانید شماره های خود را در فایل اکسل ذخیره کنید و سپس این فایل را وارد پنل نمایید.

همچنین میتوانید از گزینه "مدیریت ارسال های تبلیغاتی" پیامک های خود را ارسال کنید.
ارسال از روی نقشه: با این روش از روی نقشه منطقه خود را انتخاب کنید و پس از وارد کردن متن پیامک عملیات ارسال را تکمیل کنید.
توجه کنید که برای استفاده از این گزینه باید با دامنه com وارد پنل شوید (http://smspejvaklogin.com)
ارسال انبوه از 5000 : این گزینه برای شماره های همراه اولی که در بانک اطلاعاتی پنل وجود دارد پیامک ارسال میکند.
براساس تقسیمات کشوری، جنسیت، دائمی و اعتباری و غیره
ارسال از BTS : با این امکان میتوانید به همه خطوط ایرانسلی که در یک منطقه خاص حضور داشته اند پیامک ارسال کنید.
لیست شماره موبایل هایی که بیشترین میزان اتصال به هر دکل را داشته اند ، دوبار در هفته توسط اپراتور جهت ارسال SMS ها به روز می شوند.
حداقل تعداد ارسال 50,000 عدد می باشد.

  • مدیریت پیام های ارسال شده: در این قسمت میتوانید پیامهای ارسال خود را مشاهده کنید و آنها را از لحاظ ارسال شده یا در حال ارسال و غیره بررسی کنید.
  • پیام های پراستفاده: با استفاده از این گزینه میتوانید متن پیام هایی که زیاد ارسال میکنید را ذخیره کنید تا برای موارد بعدی از آنها استفاده کنید
  • مدیریت تبریکات: میتوانید متن پیامی تنظیم کنید و برای شماره هایی که در لیست دفتر تلفن قرار دارند در مناسبت های خاص (تولد و ازدواج و غیره) پیامک ارسال شود

>>>تنظیمات ارسال پیامک از طریق نرم افزار<<<

شما میتوانیدعلاوه بر پنل، از طریق نرم افزار خود جهت اهداف مختلف (تبلیغ، تبریک، پیامک لیست بدهکاران، اطلاع رسانی و غیره) به مشتریان پیامک ارسال کنید.
ملزومات ارسال پیامک موارد زیر است:
1- خرید فیچر ( ویژگی ) ارسال پیامک نرم افزار
2- خرید پنل ارسال پیامک
3- انجام تنظیمات مربوطه در نرم افزار
4- فعال بودن اینترنت زمان استفاده از این ویژگی

در ادامه هرکدام از موارد فوق به تفصیل بیان خواهد شد.


1- خرید فیچر ( ویژگی ) ارسال پیامک نرم افزار

باید این ویژگی روی قفل سخت افزاری شما فعال باشد تا بتوانید تنظیمات مربوطه را فعال کنید و نرم افزار بتواند پیامک ارسال کند.
جهت آشنایی با نحوه خرید فیچر ها به این لینک مراجعه کنید


2- خرید پنل ارسال پیامک

برای اینکه بدانید پنل چیست و چه امکاناتی دارد به ابتدای همین پست مراجعه کنید.
جهت خرید پنل ارسال پیامک باید تصویر پشت و روی کارت ملی، کدپستی و مشخصات شناسنامه ای خود را آماده داشته باشید.
با قسمت فروش شرکت پژواک تماس حاصل بفرمایید. و مدارک را ارسال کنید.
همچنین میتوانید در صفحه ورود به سایت پنل،
http://smspejvaklogin.ir
http://smspejvaklogin.com
با نام کاربری "مدیر" و رمز عبور "1" وارد شوید. اطلاعات بخش فروش در قسمت سمت راستِ پایین سایت موجود است.

2.jpg.2b3690d58a034674704a4f7ba8f49cb7.jpg


* توجه بفرمایید که نرم افزارها فقط به پنل ارسال پیامک پژواک متصل میشوند و امکان اتصال به سایر پنل ها وجود ندارد.

3- انجام تنظیمات مربوطه در نرم افزار

برای فعالسازی تنظیمات پیامک در نرم افزار به نوشته بعدی در همین پست مراجعه نمایید.


4- فعال بودن اینترنت زمان استفاده از این ویژگی

وقتی پیامک ها را ارسال میکنید، نرم افزار از طریق اینترنت این پیامک ها را به پنل می فرستد. پس برای این کار باید اینترنت سیستم شما متصل باشد.

 

>>>تنظیمات اتصال به پنل پیامکی در صفحه تنظیمات نرم افزار<<<

در نرم افزار پرنس و حسابداری زعفران:
ابتدا باید این ویژگی در قفل سخت افزاری شما فعال باشد.
در مرحله بعد باید در نرم افزار شما این ویژگی فعال شود. جهت آشنایی با نحوه فعالسازی نرم افزاری فیچر ها به این لینک مراجعه کنید
وارد تنظیمات سیستم قسمت "تنظیمات سخت افزارها" شوید.
مراحلی که در ادامه ذکر میشود را دنبال کنید.

3.jpg.a33b7e49bf6337990f8a6ba4455bc536.jpg


1- وارد سربرگ "پیامک" شوید
2- ار بالای صفحه "تنظیمات پیامک" را فعال نمایید.
3- روش ارسال پیامک را روی گزینه " پانل اینترنتی (WebService) " قرار دهید.
4- مستطیل سبز رنگ بزرگ بالای صفحه را انتخاب کنید.
5- در قسمت "انتخاب پانل" گزینه "سامانه پیامک پژواک (smspejvaklogin.ir)" را انتخاب کنید.
6- اطلاعات پانل اینترنتی خود را بدرستی وارد کنید.

  • نام کاربری پنل خود را وارد کنید (پیشنهاد میشود اگر هم مطمئن هستید اما یکبار با همین نام کاربری و رمز عبور وارد پنل شوید)
  • رمز عبور پنل خود را وارد کنید (پیشنهاد میشود اگر هم مطمئن هستید اما یکبار با همین نام کاربری و رمز عبور وارد پنل شوید)
  • شماره ای که به شما اختصاص داده شده را وارد کنید. میتوانید این شماره را از پنل خود طبق تصویر زیر پیدا کنید.

 

4.jpg.3252b13a1f515226530d7b74ffd4c9d3.jpg
  • شماره WSID را وارد کنید. این شماره را طبق تصویر فوق میتوانید از پنل خود دریافت کنید.
  • همه صفحات را تایید کنید.
  • در تسک بار سیستم چک کنید که آنلاین ریپورت در حال اجرا باشد. و روی آن راست کلیک کنید تا ورژن نشان داده شده با ورژن نرم افزار شما یکسان باشد.

 

5.png.063194a801685107a08cff6ae50be5f5.png
  • اگر آنلاین ریپورت در تسک بار اجرا نبود در مسیر نصب برنامه آنرا اجرا کنید ( OnlineReport.exe ) و یا اینکه نرم افزار خود را یکبار ببندید و مجدد اجرا کنید.


در نرم افزار زعفران:
وارد تنظیمات نرم افزار شوید. و مراحل زیر را دنبال کنید.

6.thumb.jpg.e40d7375a1552ab98bb277f2fd9d2dd7.jpg


1- سربرگ پیامک(5) را انتخاب کنید.
2- ار بالای صفحه تیک "تنظینمات پیامک" را فعال کنید.
3- روش ارسال پیامک را روی "پانل اینترنتی (WebService)" قرار دهید.
4- انتخاب پانل را روی "پانل شرکت پژواک(smspejvaklogin.ir)" قرار دهید.
5- اطلاعات پانل اینترنتی خود را بدرستی وارد کنید.

  • نام کاربری پنل خود را وارد کنید (پیشنهاد میشود اگر هم مطمئن هستید اما یکبار با همین نام کاربری و رمز عبور وارد پنل شوید)
  • رمز عبور پنل خود را وارد کنید (پیشنهاد میشود اگر هم مطمئن هستید اما یکبار با همین نام کاربری و رمز عبور وارد پنل شوید)
  • شماره ای که به شما اختصاص داده شده را وارد کنید. میتوانید این شماره را از پنل خود طبق تصویر زیر پیدا کنید.

 

7.jpg.a8779c9c50015302b4aa06fbf68ccb76.jpg
  • شماره WSID را وارد کنید. این شماره را طبق تصویر فوق میتوانید از پنل خود دریافت کنید.
  • همه صفحات را تایید کنید.

>>> ارسال پیامک در نرم افزار <<<
در نرم افزار هم میتوانید بصورت موردی و جمعی به مخاطبین خود در نرم افزار پیامک ارسال کنید و هم میتوانید در تنظیمات نرم افزار بصورت خودکار بعد از عملیات های مهم (ثبت فاکتور و مناسبت های خاص) ارسال پیامک ها را تنظیم کنید.
* توجه شود که هنگام ارسال پیامک باید اتصال به اینترنت برقرار باشد

نرم افزار پرنس و حسابداری زعفران:
ارسال خودکار:
با استفاده از تنظیمات میتوانید برای حالت های مختلف نرم افزار ارسال پیامک داشته باشید.
در تنظیمات سیستم قسمت "تنظیمات سخت افزار ها" را انتخاب کنید و وارد سربرگ پیامک شوید.

8.jpg.24a49ef07d147cf96894ee68565773d7.jpg


* میتوانید برای موارد دلخواه خود تیک مربوطه را فعال کنید و متن را مشخص کنید تا در زمان وقوع آن اتفاق (مثلا زمان ثبت فاکتور) برای شخص مد نظر پیامک ارسال شود.
* معانی متن هایی که داخل کروشه هستند در ادامه ذکر میگردد. از این کلمات کلیدی میتوانید در هرمتنی در همین صفحه استفاده کنید. البته فراموش نشود هنگام استفاده کلمه داخل کروشه باشد.
Customer : نام شخص
Date : تاریخ جاری
FactorNum : شماره فاکتور
LastMoney : مبلغ آخرین فاکتور
Money : مبلغ کل مانده حساب
CompanyName : نام مجموعه شما (استفاده کننده نرم افزار)
InstallmentNo : شماره دفترچه قسط
InstallmentItemsNo : شماره قسط از دفترچه قسط (مثلا 5 = قسط 5 ام از دفترچه قسط 72)
Code : کد شخص
CHQNo : شماره چک
Bank : نام بانک
* مدیر مجموعه برای کنترل بهتر میتواند حداکثر دو شماره موبایل تنظیم کند تا ساعت ورود و خروج کاربران در نرم افزار، و میزان فروش و موجودی بانک و صندوق را بوسیله پیامک دریافت نماید.
* برای انجام عملیات کارت خرید نیز میتوانید تنظیمات مد نظر خود را فعال نمایید.

ارسال دستی:
از منوهای بالای نرم افزار منوی اشخاص و سپس "ارسال پیام کوتاه" را انتخاب کنید.

9.thumb.jpg.d30770c37186f6fb2fe7003efcef5877.jpg


* در صفحه باز شده در فیلتر های بالای صفحه میتوانید افرادی را که میخواهید پیامک به آنها ارسال کنید را مشخص کنید.
* دکمه جستجوی وسط صفحه سمت چپ را انتخاب کنید تا طبق فیلتر وارد شده نام اشخاص بارگذاری شوند.
میتوانید اشخاص را بصورت تکی و یا همگی با هم (تیک انتخاب / عدم انتخاب همه ردیف ها را فعال کنید) انتخاب کنید
* یکی از دکمه های پایین صفحه را انتخاب کنید.
* اگر ارسال پیامک را انتخاب کنید میتوانید متن دلخواه خود را وارد کنید و اگر پیامک بدهکاران را انتخاب کنید میتوانید متن پیش فرض را ویرایش کرده و سپس ارسال نمایید
بقیه موارد متن پیش فرض در تنظیمات سیستم ارسال خواهد شد

نرم افزار زعفران:
ارسال خودکار:
با استفاده از تنظیمات میتوانید برای حالت های مختلف نرم افزار ارسال پیامک داشته باشید

10.thumb.jpg.074e2b1b3e83ed29f6c21b609aa1bd3d.jpg


* میتوانید برای موارد دلخواه خود تیک مربوطه را فعال کنید و متن را مشخص کنید تا در زمان وقوع آن اتفاق (مثلا زمان ثبت فاکتور) برای شخص مد نظر پیامک ارسال شود.
* مدیر مجموعه برای کنترل بهتر میتواند حداکثر سه شماره موبایل تنظیم کند تا ساعت ورود و خروج کاربران در نرم افزار و غیره را بوسیله پیامک دریافت نماید.
* در پیامک هنگام ارسال توسط پیک، میتوانید بوسیله دکمه های بالای همان قسمت، در هرکجای متن دلخواه شما، نام مشترک، مبلغ فاکتور و ساعت ارسال وارد پیامک شود.

ارسال دستی:
از منوهای کشویی سمت راست نرم افزار منوی "امکانات" و سپس "پنل ارسال پیامک" را انتخاب کنید.

11.thumb.jpg.898847f9f6eee0c1cf5c774e2e314863.jpg


در صفحه باز شده میتوانید مشترکین مد نظر خود را انتخاب کنید. و پیامک دلخواه خود را ارسال کنید.
اگر پیامکی جزو گزینه های مشخص شده نیست میتوانید با انتخاب دکمه "ارسال پیامک برای مشترکین انتخاب شده" متن دلخواه خود را وارد کرده و سپس ارسال نمایید.

>>>نحوه گزارش گیری از پیام های ارسال شده:<<<
نرم افزار پرنس و حسابداری زعفران:
از منوهای بالای نرم افزار منوی اشخاص و سپس "گزارش پیام های ارسال شده" را انتخاب کنید.

12.thumb.jpg.3565156854f15982c96467dda1959a3a.jpg


در صفحه باز شده میتوانید پیام های ارسال شده خود را مشاهده کنید. و وضعیت ارسال آنها را نیز رصد کنید.
میتوانید دکمه "به روز رسانی وضعیت پیامک (F5)" را انتخاب کنید تا وضعیت پیامک ها به روز شوند.

 

>>>هم در پنل و هم در نرم افزار پیامک ارسال نمیشود<<<

چک کنید پنل شما اعتبار داشته باشد.
اگر اعتبار دارید اما همچنان پیامک حتی در پنل ارسال نمی شود به نکته زیر توجه کنید.


نکته مهم: اگر پنل شما شارژ نداشته باشد و بصورت انبوه اقدام به ارسال پیامک کنید پنل شما بصورت خودکار مسدود میگردد.


پس لطفا همواره قبل از ارسال پیامک ها، مبلغ را تخمین بزنید و از شارژ بودن پنل خود به میزان مصرف، مطمئن شوید.

اگر پنل شما مسدود شده باید با دفتر پشتیبانی خود تماس بگیرید تا نسبت به پیگیری رفع مسدودی خط شما توسط مخابرات اقدام کنند
و یا اینکه از قسمت بالای صفحه سایت، ارسال تیکت را انتخاب کنید و در این زمینه تیکت خود را ثبت نمایید

13.thumb.jpg.d2de23bfca93d078a08761a222837113.jpg
 
 
>>>پیامک ارسال نمی شود<<<

حتما چک کنید پنل شارژ داشته باشد و یک پیامک از طریق پنل ارسال کنید تا مطمئن شوید از پنل، پیامک ارسال می شود.
اگر ارسال می شود موارد زیر را چک کنید
* چک کنید در تنظیمات سیستم حتما تنظیمات پیامک فعال باشد
* چک کنید در تنظیمات پیامک حتما روش ارسال پیامک روی پانل اینترنتی باشد.
* در تنظیمات پیامک انتخاب پانل را روی "سامانه پیامک پژواک smspejvaklogin.ir" قرار دهید.
* با همان یوزر نیم و پسوردی که در تنظیمات برنامه تنظیم شده وارد پنل شوید که آیا وارد می شود یا خیر
* صحت WSID در تنظیمات برنامه با پنل چک کنید
* شماره پنل خود را مجددا در تنظیمات برنامه و پنل چک کنید که یکسان باشد
* در پرنس و حسابداری زعفران چک کنید آنلاین ریپورت در تسک بار سیستم اجرا باشد و ورژن آن نیز با برنامه یکسان باشد. اگر اجرا نبود از مسیر نصب برنامه آنرا (OnlineReport.exe) اجرا نمایید.
در زعفران خود نرم افزار مستقیما پیامک ها را ارسال میکند و اگزه ای جداگانه در این زمینه ندارد.
 
>>>در نرم افزار پیامک ارسال نمیشود<<<
اگر در پنل پیامک ارسال میشود.
اگر مطمئنید تنظیمات نرم افزار را بدرستی انجام داده اید و آنلاین ریپورت هم در حال اجراست.

به ادامه مطالب توجه کنید.
این امکان از ورژن 5.88 به بعد افزوده شده.
در مسیر نصب برنامه وارد پوشه Prince شوید.
یک فایل نوت پد به نام ActiveSms.txt ایجاد کنید.
بلافاصله پوشه ای به نام logSms در همان مسیر ایجاد میشود و لاگ ارسال پیامک در آن ثبت می شود.
توجه کنید پس از بررسی خطا ها حتما پوشه لاگ و فایل نوت پد را حذف کنید در غیر اینصورت در مدت کوتاهی کل درایو پر می شود
در ادامه جدول شماره خطاها آورده می شود.

الف) توضیح کد هاي وضعیت پیامک هاي ارسال شده
در مقدار بازگشتی متد GetMessageStatus اگر عددي کوچکتر از 50براي کاربر ارسال شود به معنی وضعیت پیامک می باشد
که ، کد و توضیحات مربوطه در جدول ذیل ذکر شده است
توضیح کد
شناسه پیامک نامعتبر است ( یا ممکن است شناسه پیامک ارسال شده مربوط به پیامکی باشد که بیش از یک ماه از ارسال آن می گذرد)
وضعیت این پیامک را مجددا بررسی نفرمایید زیرا تغییري در وضعیت آن حاصل نمی شود
0
هنوز وضعیتی دریافت نشده است ، سیستم در حال پیگیري وضعیت پیامک از مخابرات است
می توانید وضعیت این پیامک را مجددا بررسی فرمایید زیرا تغییر خواهد کرد
1
پیامک به مبایل گیرنده رسیده است
وضعیت این پیامک را مجددا بررسی نفرمایید زیرا تغییري در وضعیت آن حاصل نمی شود
2
پیامک به مبایل گیرنده نرسیده است ، به یکی از دلایل ذیل :
-1پر بودن Inboxموبایل گیرنده پیام
-2خاموش بودن مبایل گیرنده پیام
-3در دسترس نبودن مبایل گیرنده پیام
-4اختلال در شبکه BTS
وضعیت این پیامک را مجددا بررسی نفرمایید زیرا تغییري در وضعیت آن حاصل نمی شود
3
پیامک به مرکز مخابراتی رسیده است ( در صف ارسال مخابرات قرار گرفته است و بزودي به مبایل گیرنده ارسال می گردد (
می توانید وضعیت این پیامک را مجددا بررسی فرمایید زیرا تغییر خواهد کرد
4
پیامک به مرکز مخابراتی نرسیده است ( این وضعیت زمانی رخ می دهد که مرکز مخابراتی نتواند به اپراتور تلفن همراه شماره گیرنده ،
پیامک ارسال کند (
وضعیت این پیامک را مجددا بررسی نفرمایید زیرا تغییري در وضعیت آن حاصل نمی شود
5
شماره مبایل گیرنده پیامک به درخواست کاربر در لیست غیر فعال مخابرات قرار گرفته است ) در حال حاضر این لیست مخصوص
شماره هاي اپراتور همراه اول می باشد و به هیچ طریقی نمی توان از شماره هاي تبلیغاتی به این شماره مبایل ها پیامک ارسال کرد (
هزینه این ارسال به کاربر برگردانده میشود
وضعیت این پیامک را مجددا بررسی نفرمایید زیرا تغییري در وضعیت آن حاصل نمی شود
6
پیامک در صف ارسال قرار دارد ( سرور هنوز شروع به ارسال پیامک نکرده است (
می توانید وضعیت این پیامک را مجددا بررسی فرمایید زیرا تغییر خواهد کرد
7
سرور در حال ارسال پیامک می باشد
می توانید وضعیت این پیامک را مجددا بررسی فرمایید زیرا تغییر خواهد کرد
8
در زمان ارسال به علت کمبود اعتبار پیام کوتاه ، این پیامک ارسال نشده است
وضعیت این پیامک را مجددا بررسی نفرمایید زیرا تغییري در وضعیت آن حاصل نمی شود
9
پیامک ارسال نشده است ( به دلیل اختلالات ارتباطی پیامک ارسال نشده است اما سرور به مدت 2ساعت تلاش به ارسال مجدد این پیامک می کند و اگر طی این 2 ساعت نتواند پیامک را ارسال کند ، هزینه آن را به کاربر برمی گرداند)
می توانید وضعیت این پیامک را مجددا بررسی فرمایید زیرا تغییر خواهد کرد
10

 

ب) توضیح کد هاي خطا :
اگر ارسال پیامک با خطا مواجه شود عددی کوچکتر از 1000 و بزرگتر از 50 به شما بازگردانده می شود.
در این صورت مقدار بازگشتی متد یک کد خطا می باشد و باید با توجه به جدول ذیل خطاي موجود را پیدا کرده و در صورت امکان مشکل موجود را برطرف نمایید

 

کد توضیح
51 نام کاربري یا رمز عبور اشتباه است
52 نام کاربري یا رمز عبور خالی است
53 طول آرایه RecipientNumbe بیش از حد مجاز است ( بیش از 100عدد است (
54 آرایه RecipientNumbe خالی است
55 آرایه RecipientNumbe نامعتبر است ( مقدار آن Null است (
56 طول آرایه MessageID بیش از حد مجاز است ( بیش از 100 عدد است (
57 آرایه MessageID خالی است
58 آرایه MessageID نامعتبر است ( مقدار آن Null است (
59 پارامتر MessageBody خالی است
60 در حال حاضر به علت ترافیک بالا سرور توانایی پاسخ گویی ندارد
در این وضعیت لطفا پیام هاي ارسالی خود را با استفاده از CheckingMessageID بررسی کنید و در صورت این که ارسال نشده بودند ، اقدام به ارسال مجدد آن ها بفرمایید
61 پارامتر SpecialNumber نامعتبر است ( شماره اختصاصی وارد شده وجود ندارد یا متعلق به این کاربر نمی باشد (
62 پارامتر SpecialNumber خالی است
63 این IP اجازه دسترسی به وب سرویس این کاربر را ندارد ) براي دسترسی دادن به ، IP لطفا از بخش وب سرویس موجود در سامانه
اقدام به افزودن IP مورد نظر به لیست IP هاي تایید شده بفرمایید (
64 WSID اشتباه است ( براي دریافت WSIDبا بخش پشتیبانی تماس بگیرید (
65 پارامتر NumberOfMessage اشتباه است ( مقدار آن منفی است (
66 برابر نیست RecipientNumber با طول آرایهCheckingMessageID طول آرایه
67 طول آرایه CheckingMessageID بیش از حد مجاز است ( بیش از 100عدد است (
68 آرایه CheckingMessageID خالی است
69 آرایه CheckingMessageID نامعتبر است ( مقدار آن Nullاست (
70 کاربر غیر فعال شده است ( براي اطلاع از علت غیر فعال بودن با بخش پشتیبانی تماس بگیرید (
71 پارامتر Domain نامعتبر است
72 ترکیب پارامترهاي زمان ( ترکیب Hourو ( Minute اشتباه است ( چنین زمانی وجود ندارد (
73 ترکیب پارامترهاي تاریخ ( ترکیب Month ، Yearو ( Day اشتباه است ( چنین تاریخی وجود ندارد (
74 طول آرایه NumberGroupIDبیش از حد مجاز است ( بیش از 100عدد است (
75 آرایه NumberGroupID خالی است
76 آرایه NumberGroupID نامعتبر است ( مقدار آن Null است (
77 شما کاربر وب سرویس نیستید
78 شما کاربر سامانه مدیریت ارسال و دریافت پیام کوتاه نیستید
79 برابر نیستPersonNumber با طولPersonName طول آرایه
80 در حال حاضر وب سرویس توسط Admin غیر فعال شده است ( بعدا براي ارسال پیامک اقدام کنید (
81 طول آرایه PersonNumber بیش از حد مجاز است ( بیش از 100عدد است (
82 آرایه PersonNumber خالی است
83 آرایه PersonNumber نامعتبر است ( مقدار آن Null است (
84 شماره گروه دفتر تلفن ( ( NumberGroupIDنامعتبر است ( وجود ندارد یا توسط کاربر حذف شده است (
201 فرمت شماره RecipientNumber اشتباه است
202 امکان ارسال به اپراتور شماره RecipientNumber وجود ندارد
203 به علت کمبود اعتبار پیام کوتاه شما توانایی ارسال به این شماره را ندارید ( پس از شارژ حساب دوباره ارسال کنید (
204 هیچ شناسه اي با مقدار CheckingMessageID در سیستم وجود ندارد
205 فرمت شماره PersonNumber اشتباه است
206 امکان ارسال به اپراتور شماره PersonNumber وجود ندارد



















































 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عدد خطای 666 یعنی شماره ی شما توسط سامانه ارسال پیامک بلاک شده است.
یعنی پنل شما شارژ نداشته و بیش از ده بار پیامک ارسال کرده اید.

توجه : خود کد 50به معنی موفقیت آمیز بودن عملیات ( Successful ) می باشد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...