رفتن به مطلب

نام کاربری و رمز عبور باشگاه مشتریان چیست و چگونه به دستمان میرسد؟


admin
 اشتراک گذاری

ارسال های توصیه شده

نام کاربری و رمز عبور باشگاه مشتریان چیست و چگونه به دستمان میرسد؟

در نرم افزار های پرنس و حسابداری زعفران بعد از ورژن 5.00 و زعفران بعد از ورژن 4.00 برای هر کاربری که نرم افزار ها را خریداری میکند و یا به ورژن های فوق الذکر آپدیت می نماید نام کاربری و رمز عبوری اختصاص داده میشود.
بدینوسیله کاربر میتواند همه نرم افزار های خود را در یک پنل ببیند، از مانده زمان فعالسازی مطلع شود، ویژگی هایی (فیچرهایی) که مناسب کسب و کارش است را به نرم افزارها اضاف نماید و غیره
الف) اگر مشتری نرم افزار جدید خریداری کند در زمان صدور فاکتور توسط همکاران بخش فروش، پنل کاربری برای ایشان فعال میشود که
نام کاربری این پنل کاراکتر ‘c’ و کد ملی مشتری است یعنی نام کاربری به صورت c1234567890 است
و رمز عبور هم به صورت پیش فرض شماره موبایل مشتری است که پس از اولین ورود سایت از ایشان میخواهد که رمز را تغییر دهند پس رمز عبور هم به صورت پیش فرض به صورت 09111111111 است
ب) اگر مشتری نرم افزار خود را از ورژن قدیمی به ورژن جدید (یعنی پرنس و حسابداری زعفران بعد از ورژن 5.00 و زعفران بعد از ورژن 4.00) آپدیت کند هنگام اولین اجرا بعد از آپدیت، نرم افزار اطلاعات مشتری را می پرسد که در آن کد ملی و موبایل مشتری هم گرفته میشود. و بلافاصله در سایت پنلی با همین مشخصات برای شخص ایجاد می گردد.
برای ورود به پنل میتوانید به این ادرس مراجعه نمایید
باشگاه مشتریان پژواک
و یا اینکه در سایت
سایت پژواک
از بالای سایت، وارد قسمت باشگاه مشتریان شوید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...